pirmdiena, 2013. gada 11. marts

Clinique- pirmais iespaids


Jau kādu laiku bija doma izveidot savu skaistuma blogu. Un iepirkšanās Stockmann Skaistuma dienās likās pietiekami labs iemesls lai to biedzot izdarītu. Jo mans kosmētikas plaukts nu ir papildinājies ar veseliem 7 jauniem Clinique produktiem. No kuriem 5 produkti bija dāvana (pirkumiem virs 39Ls). Pietam patsāvīgajiem klientiem ir papildus 20% atlaide.


Sejas krēms, tonālais krēms un dāvanas produkti
Pirmais ko vēlējos iegādāties bija labs mitrinošs krēms, jo pēc ziemas sausā gaisa un brutālajiem laika apstākļiem mana āda ir palikusi diezgan sausa. Tādēļ izvēlējos "Moisture Surge Intense Skin Fortifying Hydrator". Pirmais iespaids- manai ādai ļoti patīk! Krēms ir gēlveidīgs- tas diezgan ātri iesūcas ādā. Tā kā man ir diezgan izteiktas pinnes tad tieši gēlveidīgi krēmi ir vislabākais risinājums. Krēms jau pēc pāris lietošanas reizēm jau manāmi padara ādu mitrinātāku un maigāku.
Protams sastāvā ir silikoni, no kuriem es lēnām mēģinu atteikties, jo tikai nesen uzzināju par to ietekmi uz ādu un matiem. Bet krēmā esošais- "cyclopentasiloxane" googlē pat tiek aprakstīts kā " labais silikons", jo tas aizsargā ādu un piešķir spīdumu.

Otrs produkts ko iegādājos- viegls, mitrinošs tonālais krēms "Moisture surge tinted moisturizer SPF 15". Esmu to lietojusi tikai divas reizes un jau esmu sajūsmā. Tas ir viegls, škidras konsistences krēms, tādēļ to ir viegli uzklāt. Un apvienojumā ar mitrinošo krēmu mana āda izskatās tik veselīga kā vasaras vidū, pēc kārtīgas atpūtas. Liels pluss šim tonālajam- tas nesatur eļļas un ir tik viegls, ka nav jūtama maskas sajūta. Bet ja āda ir problemātiskāka, ar izsitumiem tas šis krēms būs par vieglu! Krēmam ir arī aizsarfiltrs, kas pavasarī nav mazsvarīgi.


Un dāvanas, dāvanas!
Pirmais ko izmēģināju- lūpukrāsa "Hight impact spf 15". Un tas ir vienīgais produkts kas nāk pilnajā- orģinālajā izmērā. Krāsu gan nevarēja izvēlēties, bet šī man diezgan labi piestāv. Krāsa saucās "Extreme pink", kas man liekas ironiski, jo tonis ir vairāk no nopietnā gala, nevis extreme :D. Lūpukrāsa ir ļoti pigmentēta tā nesausina lūpas, un tai pat ir aizsargfiltrs.
"Rinse-Off Foaming Cleanser"- jāsaka ka tas ir vismaigākais sejas masgāšanas līdzeklis kādu esmu izmēģinājusi. Sajūta ka ādu mazgātu ar zīdu. Ļoti sausas ādas līdzeklim šis būs ideāls.
"Age defense Eye cream SPF 20"- mitrinošs acu krēms, pret pirmajām krunciņām. Tas arī viegli nomaskē lokus. Neesmu lietojusi daudz acu krēmus, bet šis ir labākais kas lietots! Tikai izskatās ka Clinique diemžēl šādus vairs netirgo.
"Superdefense Age Defense Moisturizer Broad Spectrum SPF 25"- paradzēts ādai kurai jau ir redzamas krunciņas. Domāju atstāt nelietotu līdz vasarai (spf 25).
"High Impact Mascara"- vēl nav sanācis lietot, bet izskatās pēc kārtīgas klasiskās tušas, bet ja būs kas iespaidīgs ielikšu atsauci.

Un viss šis bija iepakots pavasarīgā mini kosmētikas somiņā.

Vēl līdz 17. martam var paspēt izdevīgi iepirkties!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru